Loyalty Connect branches

Let’s Connect. Get Connected!

Loyalty Connect voor véle branches

Wij werken voor uiteenlopende merken en organisaties. Ieder met eigen wensen op het gebied van data en klantloyaliteit. Staat jouw branche er niet tussen? Geen probleem. Onze oplossingen zijn toepasbaar op vele branches.

Gemeenten en steden

Om inwoners extra voorzieningen te bieden, zetten bijna alle gemeenten het instrument stadpas in. Veelal voor specifieke doelgroepen, zoals mensen en gezinnen met een klein inkomen (minimaregeling) of mantelzorgers (mantelzorgpas). Het is voor gemeenten een hele puzzel om logistiek, budget en communicatie van deze regelingen uitvoerbaar en inzichtelijk te krijgen. In onze digitale platformen wordt dit makkelijk, duurzaam en overzichtelijk.

Ons unieke 4-in-1 platform helpt gemeenten een regelingenpas voor mantelzorgers, minima en scholieren in te zetten, inclusief financiële afhandeling, helpdesk en orderverwerking. De (digitale) stadspas kan eenvoudig worden ingezet met één tot vier functies: 1) betaalkaart, 2) spaarkaart, 3) prepaidkaart of 4) cadeaukaart, zodat de pas voor iedere inwoner kan worden ingezet. Werk met één stadspas, maar met eigen functies per doelgroep.

Inzichtelijke data
voor de vrijetijdsector

Wij helpen bezoekersdata centraliseren en visualiseren, zodat de marketeer gerichte acties voor meer loyaliteit, groei en omzet kan realiseren.

Veel attractieparken, musea, hotels, dierenparken en andere aanbieders in de vrijetijdssector bezitten een goudmijn aan bezoekgegevens. Verschillende (kassa)systemen op meerdere locaties in het land of op het park maken het de marketeer lastig één totaalbeeld van bezoekers te krijgen. Dat is waar wij om de hoek komen.

Cultuur en loyalty

Jeugd aan cultuur laten proeven. Daar staat CJP voor. CJP is ruim 17 jaar klant van dbf en wij verzorgde afgelopen jaren een groot deel van de communicatie met hun achterban. Ook tijdens hun turbulente transformatie.

Het cultuuronderwijs van jongeren krijgt namelijk een grote klap wanneer de overheid besluit om de rijksbijdrage van bijna 14 miljoen af te schaffen. Deze bezuinigingen hadden gevolgen voor de Cultuurkaart van CJP.

Loyalty Connect voor de zorgsector

Wij helpen ledenorganisaties in de zorg nieuwe doelgroepen aan te spreken en leden te behouden.

Als ledenvereniging van een (thuis)zorgorganisatie ben je het liefst bezig met de leden. Het verbinden van mensen, organiseren van activiteiten en geven van persoonlijke aandacht aan mensen. Logisch. Hoe combineer je dit met een goede ledenadministratie en het voeren van sprankelende marketingcampagnes? Tijd en kennis zijn vaak schaars. Hoe behoud je leden of werf je nieuwe leden? Wat is het juiste moment voor een wervingscampagne en hoe spreek je een jongere doelgroep aan?

Meer gemak voor klanten door ons unieke Platform met loyalty pas

Het unieke concept voor Retail is van hoge kwaliteit.

Een gezamenlijke Loyalty pas is niet meer weg te denken uit het moderne straatbeeld. De Loyalty pas in Zaanstad overkoepelt meer dan 20 verschillende winkeliers.

Met de gezamenlijke Loyalty Pas kunnen consumenten (bezoekers) bij de verschillende winkeliers shoppen en sparen en de punten weer in delen verzilveren. Zo krijgt de Retail meer inzicht in het bezoekersgedrag. Dankzij de database, e-mailtool en PasNL kunnen zij hun klanten herkennen en belonen, dit zonder de rompslomp van verschillende klantenpasjes en losse cadeaubonnen.

Het loyalty platform en de bijbehorende app draagt bij aan de klantbinding en online zichtbaarheid van individuele winkels én het winkelgebied als geheel. Met de app kunnen consumenten punten sparen, newsfeeds van hun favoriete winkels ontvangen en profiteren van leuke acties

Horeca en ons loyalty programma

Om inwoners extra voorzieningen te bieden, zetten bijna alle gemeenten het instrument stadpas in. Veelal voor specifieke doelgroepen, zoals mensen en gezinnen met een klein inkomen (minimaregeling) of mantelzorgers (mantelzorgpas). Het is voor gemeenten een hele puzzel om logistiek, budget en communicatie van deze regelingen uitvoerbaar en inzichtelijk te krijgen. In onze digitale platformen wordt dit makkelijk, duurzaam en overzichtelijk.

Ons unieke 4-in-1 platform helpt gemeenten een regelingenpas voor mantelzorgers, minima en scholieren in te zetten, inclusief financiële afhandeling, helpdesk en orderverwerking. De (digitale) stadspas kan eenvoudig worden ingezet met één tot vier functies: 1) betaalkaart, 2) spaarkaart, 3) prepaidkaart of 4) cadeaukaart, zodat de pas voor iedere inwoner kan worden ingezet. Werk met één stadspas, maar met eigen functies per doelgroep.

Cadeau
kaarten

Lokale
regelingen

Spaar
programma’s

E-wallet
E-vouchers

Loyalty
App

Project
Ontwikkeling

Comments are closed.