Vraag jouw voordeelpas aan!

En profiteer het hele jaar van leuke spaar-acties, kortingen en aanbiedingen.

Ontdek de spelregels
van de Puur Zaans voordeelpas!

Om duidelijk aan te geven wat je allemaal met de spaarpas kunt doen, geven hieronder informatie over de storecard Puur Zaans voordeelpas.

De Puur Zaans voordeelpas oftewel de ZaanPas is er voor iedereen. Met de ZaanPas haal je alles uit Zaanstad, want je krijgt korting bij leuke winkels, horeca, cultuur, sport en nog veel meer! Op de Puur Zaans voordeelpas kun je tevens gebruik maken van het spaarprogramma.

Verder hebben wij ook de storecard voor onze Mantelzorgers, alle informatie hierover leest u onderaan de pagina.

Veel gestelde vragen over het voordeelprogramma

Wij zijn altijd blij als je bij onze deelnemers in de winkel of in de webshop komt winkelen. En om je daarvoor te bedanken hebben we leuke kortingen en acties voor Zaanse producten, diensten en activiteiten verzameld. Veel bestaande klanten zijn inmiddels bekend met Puur Zaans en hebben de voordelen inmiddels al ontdekt!

Ontdek de regels van het voordeel programma. Het voordeel programma is te gebruiken bij de aangesloten organisaties.

Waarvoor kun je de Puur Zaans voordeelpas voor gebruiken?

Ontdek vele acties en activiteiten die je kunt doen of kopen met korting! Van sporten en cultuur snuiven tot naar de bios: Iedereen met een ZaanPas kan van de acties gebruik maken!

  • Korting bij winkels en restaurants in Zaanstad
  • Gratis of met korting naar musea in Zaanstad
  • Met korting naar het theater
  • Een keer gratis naar de bioscoop
  • Mee met uitjes en rondleidingen
  • Kortingen in de webshop

Met de ZaanPas kan je de stad (her)ontdekken. Van de leukste winkels tot aan culturele activiteiten en gezellige uitjes.

Kun je ook de webshop gebruiken om kortingen te krijgen?

In de Zaanse webshop kan je met de ZaanPas korting krijgen op leuke (streek)producten en leuke cadeautjes.  Al meer dan 8 jaar dé plek waar je Puur Zaanse producten kunt vinden waarmee je ook de Zaanse ondernemers steunt.

Tot wanneer kan ik de Puur Zaans voordeelpas gebruiken?

Op je Puur Zaans pas staat een abonnement dat geldig is van 1 januari t/m 31 december 2022. Wil je er in 2023 ook gebruik van blijven maken, dan wordt er €10 abonnementsgeld gevraagd: Bestel je nieuwe pas voor 2023 via de webshop en je ontvangt de fysieke pas per post én uiteraard de digitale pas per e-mail. 

Je Puur Zaans pas is persoonlijk. Als je de pas gebruikt kan er om je identiteitsbewijs gevraagd worden. Het is niet mogelijk om achteraf korting te krijgen.

Wie krijgt tegoed?

De Puur Zaans Pas is er voor iedereen. Je kunt de Zaanse Pas kopen voor € 10 en gebruik maken van allerlei kortingsacties. 

Een tegoedbon van de Puur Zaans voordeelpas?

Iedere pashouders kan een aantal tegoedbonnen claimen op zijn of haar ZaanPas, zoals een gratis bioscoopkaartje, een voucher voor een gratis wasbeurt bij de carwash of een kortingsbon bij een van onze aanbieders.

Ik ben mijn pas kwijt, wat nu?

Jouw account is gekoppeld aan jouw e-mailadres. Door zelf opnieuw te registreren met hetzelfde e-mailadres, ontvang je per e-mail een nieuwe digitale Puur Zaans pas met hetzelfde puntensaldo.

Veel gestelde vragen over het spaarprogramma

Wij zijn altijd blij als je bij onze deelnemers in de winkel of in de webshop komt winkelen. En om je daarvoor te bedanken hebben we een spaarsysteem waarbij je punten kunt sparen. Onze klanten die in de winkel komen zijn inmiddels bekend met Puur Zaans, maar vanaf nu kun je dus ook punten sparen en inwisselen in de webshop of bij de aanbieder in de winkel.

Ontdek de regels van het spaarprogramma. Het spaarprogramma is per winkel afhankelijk.

Waarvoor dient het spaarprogramma van de Puur Zaans voordeelpas?

Puur Zaans maakt sparen wel heel eenvoudig. Met de Puur Zaans spaarkaart of app heb je een spaarsysteem bij de hand die je bij meerdere locaties in Zaanstad kunt gebruiken. Het doel is om klanten te belonen voor hun komst en loyaliteit naar de desbetreffend winkel.

Het spaarsysteem houdt in dat je per winkel punten spaart en deze alleen kunt inwisselen waar je ze ook hebt verdiend. In je ‘persoonlijke omgeving’ kan je zien hoeveel punten je gespaard hebt. Deze punten kun je altijd inzien wanneer je inlogt op jouw persoonlijke pagina via de website.

Kan ik Zaanpunten verzamelen bij aangesloten deelnemers?

Ja zeker! De gespaarde punten kan uitgeven worden bij de aanbieder waar je hebt gespaard. Wanneer je een bestelling in de webshop hebt afgerond en betaald, ontvang je een mail van Puur Zaans waarin jouw punten klaarstaan. Jouw punten worden toegevoegd aan je puntentotaal. Maak je voor de eerste keer gebruik van het Puur Zaans spaarsysteem dan kies je in de mail voor de knop registreren.

Hoe kan ik mijn Zaanpunten verzilveren?

Je kan bij de winkel waar je gespaard heb jouw Zaanpunten ook weer verzilveren voor een leuk cadeau, korting of ermee betalen. Vraag ernaar in de winkel. 

Kan ik gespaarde punten ook aan iemand anders geven of inwisselen voor contant geld?

Gespaarde punten zijn niet overdraagbaar omdat ze aan jouw persoonlijke account zijn gekoppeld. Je kunt ze verzilveren door een bestelling te plaatsen bij puurzaans.nl. De spaarpunten hebben geen contante waarde. Dit geldt ook voor artikelen die worden geretourneerd waarbij punten voor korting zijn ingeleverd.

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?

Het is helaas niet mogelijk om in onze webshop meerdere kortingscodes te gebruiken. Niet getreurd je Puur Zaans-punten blijven gewoon staan en kun je een volgende keer inwisselen. 

Hoe kan ik mijn digitale pas-gegevens inzien?

Je kan jouw digitale pas gegevens inzien door in te loggen via de ‘Mijn omgeving’.

 

  • Je kan inloggen via de webapp of shop/inloggen
  • Je vult je e-mail en wachtwoord in
  • je klikt op de groene button inloggen

Waar kan ik mijn puntensaldo vinden?

Jouw puntensaldo wordt weergegeven op je digitale kaart in jouw Wallet. Of inloggen via ‘Mijn omgeving/ webshop’

Hoe werkt het?

Bij iedere aankoop in de winkel spaar je Zaanpunten. Laat bij het afrekenen jouw (digitale) pas bij de kassa scannen en de punten worden automatisch bijgeschreven op jouw digitale Puur Zaans pas. Deze punten kun je tijdens een volgend bezoek verzilveren, of op een later moment naar keuze. Het checken van je puntensaldo doe je gemakkelijk via je mobiele Wallet.

Veel gestelde vragen over de digitale pas

De digitale pas is een QR-code die je ontvangt via de welkomstmail. Deze digitale pas is de Zaanse Loyalty pas van Puur Zaans.

Hoe kan ik de digitale pas ontvangen?

Je ontvangt de digitale pas via de welkomstmail, die je van ons hebt ontvangen, nadat je de Puur Zaans ‘loyalty pas’ hebt besteld via de webshop

Hoe kan ik de digitale pas gebruiken?

Je kunt de digitale pas gebruiken op jouw smartphone en de PuurZaans webapp downloaden.

  • Je download de webapp en digitale pas via de welkomstmail op je telefoon.
  • Je opent de download pagina op je telefoon om jouw pas direct in de ‘Apple Wallet’ of ‘PassWallet’ te zetten.

of

  • Je gaat naar de ‘Mijn.loyaltyconnect.nl’ omgeving’ (op je smartphone) en je slaat deze URL op en kies je voor het plaatsen op je beginscherm; de webapp’ bewaar je  door een bladwijzer aan te maken op je beginscherm van je telefoon. Klik op het vierkant met pijltjes icoon en bewaar het als bladwijzer.

Ik heb geen 'wallet' op mijn telefoon. Hoe kan ik de digitale pas dan gebruiken?

Je kan de digitale pas ook downloaden als PDF en deze uitprinten.

  • De digitale QR-pas kan je in de App Stocard bewaren.
  • Je kan de QR-pas ook als ‘Webapp’ bewaren door een bladwijzer aan te maken op je beginscherm van je telefoon. Klik op het vierkant met pijltjes icoon en bewaar het als bladwijzer.
  • Maak een screenshot (foto) van de QR-code en zet deze in de Stocard app/ PuurZaans webapp of bewaar het op je telefoon.

Hoe kan de deelnemer (winkel) de punten op- of afboeken van de digitale pas?

De deelnemende aanbieder kan jouw digitale pas (QR-code) scannen met o.a. de camera op de smartphone van de winkelier, een scanner of overige device waar een camera op zit.
Mocht de winkelier geen scan mogelijkheid hebben, dan kan de winkelier alsnog jouw pasgegevens opvragen.
  • Belangrijk is het QR-code nummer.
  • De winkelier scant jouw digitale pas (QR-code) met de camera of scanner
  • De winkelier kan ook jouw QR-code handmatig invoeren
  • De winkelier kan vragen om jouw e-mailadres om je digitale pas-gegevens in te zien.
  • De winkelier kan punten op- of afboeken en huidige saldo inzien.

Kan ik de digitale en de fysieke spaarpas naast elkaar gebruiken?

Ja, dat kan! Als je een digitale kaart hebt, kun je de fysieke kaart evengoed laten scannen bij een van onze deelnemers. De fysieke kaart staat gekoppeld aan de digitale kaart en op hetzelfde e-mailadres geregistreerd. 

Ik heb een nieuw e-mailadres, kan ik dit veranderen?

De spaarkaart wordt gekoppeld aan een naam en e-mailadres. Helaas kunnen wij het e-mailadres niet wijzigen. Wanneer je onverhoopt toch een nieuw e-mailadres hebt, neem dan contact met ons op via info@puurzaans.nl

Veel gestelde vragen over Afmelden en/ of uitschrijven

Omdat je in het bezit bent van de Zaanse pas ontvang je automatisch relevante informatie over het gebruik van de pas en de voordeel acties. Maar wens je liever geen mailings of nieuwsbrieven meer te ontvangen? Of wil je jouw account geheel verwijderen? Dan kan je dat via je eigen ‘Mijn Omgeving’ instellen.

 

Hoe kan ik mij uitschrijven voor mailings?

  • Je gaat naar je ‘Mijn omgeving’ op je smartphone of via de website en je logt in.
  • Vervolgens klik je bij ‘relevante informatie’ op de groene button: gegevens
    • Scroll dan naar beneden en zie bij Privacy de knop ‘Uitschrijven’.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Via de webapp op je smartphone of via de website dien je eerst in te loggen in je ‘Mijn Omgeving’ 

  • Je gaat naar je ‘Mijn omgeving’ op je smartphone of via de website en je logt in.
  • Vervolgens klik je bij ‘relevante informatie’ op de groene button: gegevens
    • Scroll dan naar beneden en zie bij Privacy de knop verzoek tot verwijderen account en klik op de knop ‘Account verwijderen’.

Veel gestelde vragen over PuurZaans app

Het downloaden van de app op je smartphone kan simpel.

Je gaat naar de ‘Mijn.loyaltyconnect.nl’ omgeving’ (op je smartphone) en je slaat deze URL op en kies je voor het plaatsen op je beginscherm; de webapp’ bewaar je  door een bladwijzer aan te maken op je beginscherm van je telefoon. Klik op het vierkant met pijltjes icoon en bewaar het als bladwijzer.

Puur Zaans app downloaden

  • Je gaat naar de ‘Mijn.loyaltyconnect.nl’ omgeving’ (op je smartphone) en je slaat deze URL op en kies je voor het plaatsen op je beginscherm; de webapp’ bewaar je  door een bladwijzer aan te maken op je beginscherm van je telefoon. Klik op het vierkant met pijltjes icoon en bewaar het als bladwijzer.

 

  • Als je de URL hebt ingevoerd kom je op de pagina ‘Inloggen in jouw account’ (Mijn.Loyaltyconnect.nl omgeving). Hier verschijnt dan een Pop-up met de vraag deze pagina te downloaden voor op je beginscherm.

 

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Via de webapp op je smartphone of via de website dien je eerst in te loggen in je ‘Mijn Omgeving’ 

  • Je gaat naar je ‘Mijn omgeving’ op je smartphone of via de website en je logt in.
  • Vervolgens klik je bij ‘relevante informatie’ op de groene button: gegevens
    • Scroll dan naar beneden en zie bij Privacy de knop verzoek tot verwijderen account en klik op de knop ‘Account verwijderen’.

Véle
voordelen

Lokale
winkeliers

Ideaal als
cadeau!

leuke
spaardoelen

Ook als
App

Comments are closed.